Wybierz swój wymarzony kierunek i spełnij marzenia o awansie, nowym etapie kariery czy zmianie ścieżki zawodowej!
Dzięki IRE zwiększysz swoje szanse na rynku pracy, zdobędziesz praktyczną wiedzę
i cenne kwalifikacje zawodowe.
Nie zwlekaj z decyzją. Zapisz się już dziś.
Kierunek dedykowany dla osób skoncentrowanych na działaniach związanych z organizacją biznesu, zarządzaniem zasobami ludzkimi, budowaniem zespołu pracowników, w tym trafnego doboru kadr, kierowania i nadzoru w strukturze, odpowiednim wykorzystaniem relacji społecznych przydatnych w działach HR firmy, a także doskonaleniem umiejętności interpersonalnych kadry zarządzającej. Psychologia biznesu to nowe perspektywy zarówno dla osób, które ukończyły psychologię, jak i rodzaj studiów skierowanych również do osób pragnących pogłębić wiedzę w zakresie psychologii rynków finansowych, kreowania wizerunku i budowania marki, a także analizy zachowań konsumenckich, oraz badania rynku i opinii.
Absolwenci Psychologii biznesu mogą nie tylko wspierać dział kadr i pracy, lecz i pracować w roli specjalisty ds. public relations, specjalisty ds. wizerunku, specjalisty ds. marketingu, trenera motywacyjnego, consulting biznesowy, menedżer ds. kluczowych klientów, czy też stać się częścią kadry zarządzającej, w tym obejmować stanowiska kierownicze i dyrektorskie. Po ukończeniu kierunku Psychologii biznesu Absolwenci na podstawie zdobytej wiedzy będą w stanie przeprowadzać podstawowe badania psychologiczne pracowników w zakresie świadczonej pracy, ich umiejętności organizacyjnych i pracy w zespole. Studia te pozwalają również na prowadzenie wszechstronnych badań konsumenckich, analizy skutecznej sprzedaży.
Celem studiów jest przygotowanie merytoryczne i praktyczne do szeroko pojętej działalności w biznesie, w szczególności do kierowania i zarządzania zasobami ludzkimi i prowadzeniem negocjacji oraz budowaniem właściwych relacji w zespole osobowym organizacji.
Program studiów obejmuje między innymi zagadnienia oparte o psychologię, marketing, w tym również marketing polityczny i gospodarczy, ekonomię, zarządzanie zasobami ludzkimi, negocjacje i mediacje w biznesie, doradztwo zawodowe, coaching. W zakres przedmiotów kierunkowych wchodzą również ćwiczenia praktyczne z umiejętności interpersonalnych,z prowadzenia szkoleń i prezentacji biznesowych, a także umiejętnego wykorzystaniu idei start-upów.
Wiedzę, umiejętności i kompetencje pozwalające na efektywne wspieranie ludzi i zespołów w osiąganiu satysfakcji z pracy, kształtowania środowiska pracy nastawionego na rozwój pracowników.
Psychologia biznesu
Psychologia organizacji i przywództwa
Psychologia marketingu
Psychopatologia pracy
Psychologiczne aspekty doboru i oceny pracowników
Komunikacja interpersonalna – interakcje społeczne
Psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu
Metodyka prowadzenia szkoleń – umiejetności trenerskie
Współczesne metody zarządzania potencjałem pracowniczym
Psychologiczne aspekty motywacji i motywowania
Coaching i mentoring
Psychologia rozwiązywania konfliktów – negocjacje i mediacje
Trening umiejętności menadżerskich
Psychologia zachowań konsumenckich i reklamy
Kreowanie wizerunku i public relations
Brak praktyk
Absolwenci otrzymują, zgodnie ze wzorem ministerialnym, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi.